Direktlänk till inlägg 29 april 2008

Varmt!!!!!!!!!!

Av Annette - 29 april 2008 21:43

har vi haft det idag!!! rena sommaren. Men det blåste o-xå ganska ordentligt så var man inte i lä så var det inte så skönt. Men, kom man i lä höll man på att gå åt för det var så varmt! antar att det är för att man inte är van vid detta än:-)

På hundfronten så jobbar vi på. Igår var jag och Sussie med hundar i skogen vid 8-tiden på morgonen för att lägga spår. Vi lade varsitt åt varandra ca 600 meter långa. I sussies  & Hector's var det sex apporter o i mitt & Meddin's åtta st. Det gick bra för oss båda, Hector nmissade någon apport, Meddin tog alla men hade lite strul på slutapporten då det troligtsvis gått vilt där vårt spår var. Men på det stora hela är han SUPER duktig!!!! det är kul tycker jag. (2:a gången icke-förar spår!!)

Tosca fick ett IPO spår på en vall och se där, där har poletten trillat ner. Hon spårade jättefint min lilla schäferflicka:-)

Nu ikväll blev det ett kort lydnadspass, går sakta men säkert framåt där också:-)

Nu blir det sängen, jobbet väntar i morgon bitti! Njut av solen ni som är lediga:-)  //A

 
 
Johanna

Johanna

29 april 2008 22:50

Härligt att träningen går bra! Och härligt med sommarvärme... snart kan ni sitta i poolen och plaska! :) Här är det inte riktigt dags att plocka fram gräsklipparen än, men det börjar bli lite gröna strån som kämpar sig fram... Kram

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Maczon

 
Ingen bild

Susanne

3 maj 2008 13:03

Tack för grattiset
Kram
Susanne och Marro

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards