Direktlänk till inlägg 26 april 2008

Sitt 2:a............

Av Annette - 26 april 2008 17:39

icke-förar spår har Meddin gått på idag-- och det gick alldeles perfekt:-) han var kanonduktig så det bådar ju gott inför stundande tävling:-)

Igår var hundarna på "premiärtest" i nya hundgården. jag var i sta'n och borta i flera timmar men det gick också jättebra, skönt! nu vet jag att de kan vara i hundgårdarna och ha det bra när jag jobbar!!

Toscan verkade tycka att det var alldeles förträfffligt där för idag när jag satt ute och åt frukost låg hon på bordet i hundgården!?!? då måste hon väl trivas där???

Nu blir det en kvällspromenad bort till vår sjö för att titta på fågellivet och lyssna på grodsången- som är nå't helt enastående att lyssna på, fattar inte att de kan låta så mycket som de gör!!!

Några bilder från idag, i underbart väder! ha en fortsatt skön helg//A ( som jobbar i morron:-(  )

 
 
Elin & Mirko

Elin & Mirko

26 april 2008 18:36

Vad roligt att spåret går bra för någon iaf!:-)Det bådar gott för er på tävlingen!Jo jag tror nog som du att Tosca kakan verkar trivas i hundgården om hon ligger där fast hon inte ens behöver vara där:-)/kram

http://akjasmirko.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maud & Zoie

27 april 2008 13:15

Tack för grattishälningen i min blogg!!!
Jättehärliga bilder. Jag gillade den där de sitter och spanar åt andra hållet! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards