Direktlänk till inlägg 17 april 2008

Det blir ingen........

Av Annette - 17 april 2008 17:13

skotträning ikväll:-( skit också, jag som hade sett fram emot det!

Men kände i morse när jag vaknade att det var något som inte stämde, jag mår helt enkelt inte riktigt bra! har känt mig hängig ända sedan påsken så nu tycker jag det får vara nog.

Nåväl, jag tog iaf hundarna och åkte till skogen och lade ett lååånnggt spår till Meddin med åtta apporter i. Efter att ha gått det spåret bestämde jag mig definitivt för att vara hemma från bruxa, jag vart helt slut!

Meddin däremot han var oberörd han:-) och jätteduktig:-) det strulade lite på mitten och jag stod och funderade på vad jag skulle göra men då hittade han spåret så fint igen (han hade gått åt fel håll!!)alla apporter med in:--)

Vad det gäller skotten får vi satsa på nästa vecka istället. Jag får väl börja om med en kur egenvård! och hoppas att jag blir fri från  de här elaka virusarna, som det med all säkerhet är.

Nu blir det en lugn stilla prommis med vofflingarna, sen en stund i sängen för att orka med en natt på jobbet. Sedan har jag ju en LEDIG:-) helg! och då vill jag INTE!!!! vara sjuk! //A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards