Direktlänk till inlägg 15 april 2008

En doft av grönsåpa..................

Av Annette - 15 april 2008 21:26

ligger över huset ikväll. Hundarna fick ett välbehövligt bad på dagen idag och doftar nu mkt gott:-) Meddin har än en gång haft våteksem, suck, men bara lite!!! och på ett ställe den här gången!

På fm var Frida och lilla Bella donnan här. Skitkul att träffa Meddin & Tosca tyckte Bella, om mina hundar tyckte lika som henne vet jag inte då hon är ganska intensiv, så liten hon är (8 kg tung!!) Vi gick i alla fall en promenad och både Meddin & Tosca är superduktiga, de går lösa utan att bry sig om det svarta yrvädret som försöker hoppa och klättra på dem trots att hon har koppel på sig och är begränsad i sin rörlighet men snabb som en blixt om de kommer för nära!!! ska försöka ta lite kort på henne nästa gång hon kommer.

Nu ikväll har vi varit i grannens hage och gjort en sökruta, två föremål (av tre) hämtade Tosca in, duktig tjej, hon har bara tagit ett förut och sen väntat på sin boll!!!!! så det tar sig!!

Meddin hämtade in alla tre utan problem, han tycker det är så roligt, vilken duktig hund:-)

Sen lattjade vi en stund med det som de båda älskar!!! deras bollar!!! så nu ligger två trötta, rena, väldoftande hundar och sover:-)

Nu laddar vi inför morgondagens kurs, ska bli kul:-) //A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards