Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Annette - 25 maj 2008 21:20

i kvällssolen har vi tagit ikväll. Det har varit helt underbart väder ute. Vi körde en sväng och sen lämnade vi cykeln, som jag fö fått i present!!!!av någon som "låtsades" tycka om mig!!! och gick en sväng i kossornas hage, då de går i den andra just nu. När vi kom hem var hundarna så flåsiga så jag satte mig på framsidan med ett glas vin och njöt av vädret! fåglarna sjöng, humlorna surrade och det doftade underbart:-) Det är så vackert ute nu med all försommargrönska!

Sedan satte jag mig en stund på altanen, men, det luktar så fruktansvärt starkt om kaprifolen, som har sin högsäsong just nu, så det går knappt att vara där kvällstid. Men vacker är den:-)


Meddin & Toscan är nöjda och glada över att ha matte hemma även om vi inte gör så mycket aktivt just nu, orken fixar inte det, tyvärr!

Hoppas att allt så småningom lägger sig så man kan gå vidare, även om det är kämpigt för tillfället.Men min tid kommer....jag vet det:-)

OCH! jag har två helt underbara hundar, och de håller mig  sysselsatt, och tur är väl det:-) och  det är inte alla förunnat........för det är få som har den förmånen som jag just nu har......


Nu är det snart sängdags, har varit en lång dag med diverse saker att fixa, och ännu mer blir det i veckan!

 Ha det gott alla och njut av vädret när solen skiner:-)

//A


Ovido - Quiz & Flashcards