Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Annette - 19 maj 2008 07:13

lägre start gjorde vi igår! Skriver en kort uppdatering med hur det gick!

Meddin skötte sig mkt bra på spåret- det var hans femte icke-förarspår och jag har aldrig spårat i sån terräng!!!! så det var kanon, tog tolv minuter runt och sex apporter+ slut med in, mkt fina läggande markeringar:-)

Platsen med skott var också mkt bra, och budfööringen vållade heller inga bekymmer.

Sedan kom då lydnaden- där det strulade till sig en del!

Kände själv då jag kommenderade ligg att jag inte sa som jag brukar- och Meddin satt så fint!!!

Krypet är ju långt ifrån klart- ibland går det bra och ibland inte. Naturligtsvis varr det en inte-dag igår!

Men så är det- nu får vi ta nya tag och träna lite till för attförsöka igen//A

(Elin fotade lite åt mig-lägger in några bilder)

Dagens domarpoäng blev:

Påsläpp spår: 10/10

Spårning189/189

Budföring.10/9

Platsl:9/9

 Summa spec:277poäng

Linf:7/7

Framfg:7/6,5

Platsl:0/0

Ink:9,5/9

Kryp:0/0

Apportering:8/7

Hopp:8,5/7

Summa lydn.180,25

Totalt 457,25 poäng

Ovido - Quiz & Flashcards