Direktlänk till inlägg 23 december 2008

Äntligen............

Av Annette - 23 december 2008 23:50

har jag fått ut det där jävla stolpskottet jag varit gift med ur mitt liv!!!!Hela han är ett enda stort misslyckande har jag insett nu och det blev kostsamt för mig de år vi var gifta!!!!! och det späddes på ytterligare idag! Jag har fått betala dyrt för det här, och jag vet inte hur många gånger jag ska betala huset jag byggde en gång!!! och det har INTE!!!! varit värt det att vara gift de år jag var med K. Nu har han lyckligtsvis! hittat en ny finsk kvinna så nu kan han  rasera för nå´n annan än mig!!! för det lär han göra......

Men.........nu är det till ända och nu börjar snart ett nytt, bra år för mig och hundarna. Vi bor kvar i huset med vår underbara trädgård så det blir inga förändringar så här långt för Meddin och Tosca.

Hundarna verkar ha klarat allt detta bra, även om vår träning inte varit vad den borde, men det får vi ta igen när det nya året börjar:-)

Jag kommer nu då allt "gammalt" skit i mitt liv  äntligen är borta, börja skriva i min blogg igen:-)

En riktigt GOD JUL önskar jag er//A

 
 
Ingen bild

Maud & Zoie

24 december 2008 13:32

Härligt att ha dig tillbaka!

God jul och gott nytt år!
Kramar från oss

 
Janne å Arne

Janne å Arne

24 december 2008 17:40

Instämmer med föregående skrivare...hoppas du får det bra. Nu laddar vi för ett bra hundår.

http://www.blogtown.se/blog.php?id=arne12

 
Elin & Mirko

Elin & Mirko

26 december 2008 12:04

Vad roligt att du kan fortsätta med ditt bloggande nu! Hoppas att du har haft en trevlig jul trots jobb, som du skrev vi kommer ju att märka att vi har jobbat lite röda dagar på våran lön iaf:-)hihi/Kram

http://www.freewebs.com/mirrko

 
Johanna

Johanna

27 december 2008 13:08

Håller med dom andra! skönt att du är tillbaka så att vi som gillar dig och din blogg kan fortsätta att läsa om er! Kram

http://www.akjasmaczon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards