Alla inlägg den 29 december 2008

Av Annette - 29 december 2008 16:00

dag har vi haft! men det är så skönt när man kan gå ut och in som man vill, utan att torka åtta! hundtassar:-) Meddin tycker det är mkt spännande med isen som börjar lägga sig, och går lite trevande och försiktigt på den, för att sen få värsta rycket! man han får inte rusa omkring som han vill, för det är ju halt, och jag vill inte att han gör sig illa!

Nu hann vi inte vara ute så mkt idag, då jag har lite andra planer för kvällen, så vi får ta igen det i morgon ist!

Det är så otroligt vackert ute med all rimfrost, och är det något mer jag skulle önska så är det lite snö! men förhoppsningsvis så kommer det, riktigt mycket vill jag att det blir!!! hoppas hoppas:-)

Nu hinner jag inte mer för idag, blir snart hämtad för div äventyr!

Återkommer i morgon//A

Ovido - Quiz & Flashcards