Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Egentligen.............

Av Annette - 30 oktober 2008 07:17

Skulle jag befunnit mig nå´n helt annanstans idag! för denna dag har förut varit väldigt viktig och speciell för mig!!!! men nu är det inte så längre och idag blir det en tur till sta´n för div olika ärenden.

Även denna morgon bjuder på kyla och vita vyer utanför fönstret, vackert är  det!

Hundarna får vara hemma, ska ägna mig åt dem när jag kommer hem, så jag uppdaterar senare.

Ha en fin dag//A

Uppdatering: Då jag kom hem från sta´n så gick vi en riktig runda i skogen, det var skönt. Meddin lyckades också hitta platsen där en av de två älgar som skjutits här på gården gick sitt öde till mötes! det tyckte han var jättespännande, matte inte fullt så spännande!! Bilden är tagen idag mitt på dagen vid vår skogspromenad, och idag har ljuset lyst med sin frånvaro, tyvärr!!!

Sedan körde vi löv(igen!) i regnet! detta pga att de sagt på vädret att kraftig blåst var att vänta, och jag orkar inte kratta dem en gång till!!

Sedan var jag och handlade lite, och träffade en person som betytt väldigt!!!! mycket i mitt liv! Jag skriver betytt, för jag får nog inse, att denna person inte har mod nog för att stå för allt som hänt!utan bollar över all skuld till mig!!!som varit ovetande om den!!men så är det ju om man vill göra det lätt för sig! och idag har jag lärt mig inse att detta är en epok som är slut i mitt liv! nu börjar en ny, bättre!!!!!

Nu blir det en lugn kväll, vi är nyss inkomna efter en promenad i blötsnö! men, man börjar känna sig lite osäker att gå ut här med tanke på hur nära grisarna är!!! särskilt när det är så kolsvart som här är.


//A

 
 
Johanna

Johanna

30 oktober 2008 22:53

Ja, jag skulle då vara livrädd om jag visste att det fanns vildsvin så nära... Här har vi som tur är inget problem med såna, men då har man ju lite björnfobi ist... Hoppas du får en trevlig helg! Kram

http://www.akjasmaczon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ägaren

30 oktober 2008 23:06

jaa du...vi var ute och gick nu ikväll, då var det något som skrek!!!! Meddin stod som enn staty, och jag kallade in och bytte genast riktning!
men i ärlighetens namn, vilket är bäst??? björn eller gris? jag vill inte ha något i närheten, och speciellt inte som man har hund!(hundar)
En riktigt trevlig helg til dig också:-)//kram

 
Ingen bild

Susanne

31 oktober 2008 17:23

Hej
Vill önska dig en skön Hallowen och sköt om dig och hundarna
Kram
Susanne och Marro

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards