Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

En strålande......................

Av Annette - 23 oktober 2008 21:38

vacker höstdag har vi haft idag! vi har varit ute i solen i stort sett hela dagen. Jobbat i trädgården, promenerat och aktiverat oss är vad vi gjort idag.

Meddin och Tosca har varit väldigt nöjda och glada över att få ha matte hemma en dag, vilket inte är så vanligt numera!

 Jobbet är ju ett nödvändigt ont och hundarna är beundrandsvärda som klarar att vara själva så mycket som de är, jag tycker de är superduktiga och klarar det jättebra!

Man värdesätter tiden man får ihop med  dem så mycket, och det verkar vara ömsesidigt mellan mig och hundarna, kul att nå´n uppskattar mig!

Iaf har vi haft en dag fylld av glädje och kvalité, med solsken hela dagen:-)

I morgon är en ny dag, och jag hoppas solen lyser på oss då också:-)

Må så gott, det gör vi//A

 
 
Annika

Annika

24 oktober 2008 21:42

Hej!
Härligt att se nya bilder och gôtt att höra att du mår okej. Det har ju varit lite stiltje i din blogg ett tag... Ha en bra fortsättning på hösten.
kram Annika & Anders

http://www.ljungsten.com

 
Ingen bild

Ägaren

25 oktober 2008 16:19

Hej själv:-)
Ska försöka komma igång med min blogg igen.......och ha en jättefin fortsättning på hösten ni också. Om inte förr så ses vi på Akjas i sommar!
Och skulle ni av nå´n anledning (tävling kanske??) vara åt det här hållet så hör av er, för här finns husrum!!
kram Nettan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards